Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 17 september 2008

Snart bär det av

Idag var Johan här och käkade middag och lite planering av Turkiet resan. Vet inte om vi fick så mycket planerat men nu har jag i alla fall koll på läget och det vill jag ju ha. Jag trivs inte riktigt när jag inte har koll. Men nu har jag koll på läget och jag vet hur vi ska ta oss ner till Stockholm och när vi kommer hem.

Förhoppningen är att jag ska få prova att skärmflyga. Jag gjorde ett tandemhopp i alperna i vintras med det är naturligtvis inte helt samma sak. Kanske blir jag helt fast i även denna aktivitet. Vi får väl se när jag har fått prova. Jag ser fram emot det med mycket glädje i alla fall.
Jag hoppas också på att få klättra någon dag. Detta beror dock på hur det går med flygningarna förståss för det är ju det som är huvudsyftet med resan. Inte för mig dock men för reskamraten. I annat fall ser jag fram emot att sola bada och läsa böcker. Det ska bli så skönt att komma iväg från hösten som idag har varit ganska grå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får det fint i Turkiet, men det ska väl inte vara några problem. Sol, bad och skärmflygning är ju en bra kombination :-).