Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 24 september 2008

En dag av möten och klättring

Började med att få sovmorgon idag då jag skulle till läkaren på förmiddagen. Var därför inte på jobbet förrän klockan var efter 9. Det vill säga jag missade morgonmöten och allt det där. Sen följde en dag med enbart möten. Dessa dagar är inte så roliga, fram för allt inte när det känns som att det finns 1000 andra saker att göra.

Eftersom jag kom sent fick jag gå tidigt. Jag hade planerat in att åka och klättra på väggen i Mjällom och eftersom jag skulle åka hem om fick jag gå lite tidigare. Kvällens klättring var i alla fall lika rolig som vanligt. Och idag fick jag Olov med mig alltid kul med lite sällskap i bilen upp. Det blev lite lagom träning idag. Känner mig lite smått förkyld och så var jag lite seg efter klättringen i måndags.

Nu är det bara en dag kvar sen är det dax att åka till turkiet. Det ska bli så kul.

Inga kommentarer: