Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 25 september 2008

Bara några timmar kvar

Då var det äntligen dax att packa väskan och ge mig av på en veckas semester. Ska bli så kul att få åka på äventyr. Johan var här idag och vi fixade med biljetter så vi kommer ner till Arlanda. Vi kommer att åka med bussen fårn Härnösad kl 9:26 imorgon, sen blir det buss ner till Gävle. Sen ska vi åka X2000 sista biten. Tydligen så kan tågen av någon anledning inte åka hela vägen till norrland så vi får åka ersättningsbuss. Trist, men SJ är SJ så det är bara att gilla läget. Vi kommer till Arlanda och det är ju betydligt enklare än att ta Y-buss och sen byta i Uppsala eller Stockhholm. På Arlanda ska vi möta upp det andra som reser med oss. Vet inte hur stor gruppen är man jag gissar att det är ett antal typer som är lika galna som oss. Som det ser ut nu kommer det lite sämre vädret att vara borta när vi kommer ner. Sol och 20 -25 grader ser det ut att kunna bli, perfekt med andra ord.

Inga kommentarer: