Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 29 oktober 2008

På möte hela dagen

När jag vaknade i morse var det blå himmel och lite sol. Jag passade på att titta lite extra på bergen genom förnstret från mitt hotellrum. Och tur var det för det dåliga vädret återkom och bergen dåldes igen av dimman.

Är nu tillbaka på hotellet efter en lång dag i ett konferansrum tillsammans med massa höga herrar från de olika bruken i Europa. Vi har jämfört våra produktions siffror och där med pratat om äpplen och päron hela dagen. Det är svårt att jämföra när man inte gör samma saker eller har samma typ av utrustning. Men vi får ju träffas och det är en viktig del i alla fall för mig. Att sen mycket av dom diskussionerna vi för inte alltid är så relevanta för vad vi som grupp kan bestämma är en annan sak. Det är bara att se glad ut och sen inte bry sig så mycket. Ikväll ska vi ha lite kul med bowling, bilgard mm. Ska bli trevligt att se hur herrarna är under lite med spontana former. Mötet idag och även middagen igår var lite mer formella, ser fram emot det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det blir en trevlig kväll och lite god mat.
Var rädd om Dig min Gumma.

Kram
från
Mamma