Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 22 oktober 2008

Inför klippa 2009

Har nu bestämt mig för att jag nästa sommar ska börja klättra trad på riktigt. Detta inebär att jag i vinter måste träna hårt för att uppnå detta. Jag får se till att åka upp till Nordingrå minst en gång i veckan samtidigt som jag tränar kondition och styrka på gym och i simmhallen. Det är bara att gå från tanke till handling. Denna vecka har jag varit uppe i Nordingrå två gånger. I måndags var jag uppe med Carolina och Olov och idag var jag uppe med Per. Två bra träningspass. Dessutom var jag ute och klättrade i helgen så det har blivit en del klättring denna vecka. Vilket är bra med tanke på mina planer inför vintern.

2 kommentarer:

M sa...

Hehe, drog lite på smilbanden när jag såg rubriken "Klippa 2009". Antar att den anspelar på "Beach 2009" etc. Funderar på vad man själv skulle kunna kämpa mot för mål. "Friskförklarad 2009" eller "Vuxen 2010" kanske? ;)

Riktigt sköna bilder föresten :)
//Mikael

Åsa sa...

Helt rätt med Beach 2009.

Ja med en bra kamera och redigeringprogram kan till och med jag bli snygg :)