Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

tisdag 28 oktober 2008

Fel Land, fel Stad, fel Hotell…..

Detta innebär att jag kommer att vara i Bratislava vid den tid jag valde bort mot att åka lite tidigare för att vara i god tid till mötet i Rozumberok. Det är inte alltid man får som man vill även om man planerar för det är det bara att gilla läget. Tyvärr så sitter jag nu i München. Inser att jag lika gärna kunde varit i Stockholm eftersom jag inte kommer att vara framme tidigare för att jag sitter här. Och när jag nu är här kunde jag ju hälsat på Dirk som bor i stan.
Men om jag ska se till ljuspunkterna i detta får jag god tid på mig imorgon att titta på Münchens flygplats detta kan betyda massor av shopping i tax free. Jag kan säga att jag varit i tre länder i stället för två. Jag får sova ut imorgon eftersom mitt flyg inte går förrän kl 10:40.

Inga kommentarer: