Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

tisdag 2 december 2008

Snö snö snö.

Efter en helg med både många kallgrader och töväder och regn, har vi nu fått tillbaka det vita täcket som döljer både gräs och asfalt men tyvärr också en massa is. Det är ju fortfarande ganska halt ute. Men det är bara att hoppas att det kan bli lite bättre nu när vi fått lite mer snö.

Vi var och klättrade igår Carolina, Olov, Per och jag. Det var bara vi där så det blev ett bra passa med mycket aktiv klättring men förstås också mycket trevligt. Det gick bra att klättra men jag känner fortfarande att jag måste bli starkare, tur att jag och Carolina har kommit igång med att lyfta skrot.

Inga kommentarer: