Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

söndag 30 november 2008

Bullbak och fika

Helgen har varit en ganska lugn. Detta beror till stor del på att jag har haft berdskap. Det betydet att jag ska passa telefonen om något skulle hända i helgen och att jag ska åka till fabriken någon timme varje dag. Ett ganska enkelt jobb och det blir ju några extra kronor på nästa lön så det är inte så farligt. I helgen har det inte varit några problem så det har gått som en dans.

När jag kom hem idag var kom Carolina hit och vi hade lite julbak inför eftermiddagens adventsfika. Lussekatter och mjukpepparkaka bakades och det blev mycket gott. Sen kom det några kompisar hit för att äta alla kakor och dricka massa glögg. Det var mycket gott och trevligt.

Inga kommentarer: