Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 13 november 2008

Den första snön

Ikväll kom den första snön till västernorrland. Eller vi har fått några snöflingor som ligger på marken. Jag hoppas på att det kommer mer så att lite vitt kan lysa upp i höstmörkret. Även om den första snön stannar så är det en förvarning om att vintern är på väg.

Idag var jag och Carolina och styrketränade, det känns kanon att äntligen komma igång med styrketräningen. För att komma vidare med klättringen måste jag träna upp styrkan så nu är jag på gång. Nu när vi provar på lite ska vi sätta ihop ett program så att vi får ut det mesta av träningen.

Inga kommentarer: