Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

tisdag 25 november 2008

En vecka utan klättring hur ska det gå?

Igår var det ingen klättring för mig tyvärr. Vi hade styrelsemöte huset så jag fick prioritera det. Men det var trevligt, vi år lite julmat och hade ett bra möte. Det blev inte så sent heller så det var perfekt. Men jag saknade klättringen förståss.

Men trots allt var det nog bra att jag inte var och klättrade. Jag vaknade igår och hade ont i både rygg och nacke. Inte så kul, det var bättre idag men jag åkte ändå till ryggläkaren och blev lite knäckt. Det känna lite otäckt när det knakar så i ryggen men trots allt så blir det mycket bättre. Som tur var trodde min ryggläkare att det bara var en upphakning och att jag inte skulle vara orolig för det. Och det känns ju mycket bättre nu ikväll så jag litar på henne.

Imorgon blir det inte heller någon klättring för då kommer min kompis Karolina till Sundsvall, så vi ska ses och göra stan.

Inga kommentarer: