Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 19 november 2008

Massor med jobb

Veckan har varit intensiv med massor av jobb och sena kvällar. I måndags var det som vanligt klättring så då var jag inte hemma förrän sent. I måndags var förutom Carolina och Olov även Pekka med. Klättringen gick för mig både bra och dåligt. Kännde att jag inte var helt iform men det beror nog på att jag börjar bli lite förkyld. Känner av det idag.

Vi är dessutom inne i en intensiv period på jobbet. Fabriken står igen och vi passar på att göra en hel del jobb som vi inte hinner med när vi har produktion. Vi ska se till att ha storstädning i hela fabriken. Dessutom ska vi när vi kör igång igen börja med nya rutiner för möten, uppföljning av nyckeltal mm. Det är mycket att göra men samtidigt är det kul.

Inga kommentarer: