Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 15 november 2008

En eftermiddag på stan

I förmiddags var jag och hjälpte Carolina att byta däck på bilen, hon har haft oturen att någon fått för sig att dom skulle sticka kniven i hennes ena framdäck. Det är så onödigt och jag blir så arg att det finns folk som anser sig ha rätten att ha sönder andras saker bara för att.

Efter att kört ner bilen till däckfirman för att få ett nytt däck åkte vi in till Sundsvall. Jag bytte mina skor som jag köpte förra veckan och köpte också en ny tröja och en tekanna. Efter några timmar på stan gick vi till ett mycket mysigt Barista Cafe. Nu vet jag var jag ska gå och fika nästa gång jag är på stan. Vi hade med andra ord en mycket trevlig dag på stan.

Inga kommentarer: