Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 22 november 2008

After Work på Hembyggdsgården

Igår var det dax för den traditionella After Work festen på hembyggdsgården. Jag bestämde mig förs i torsdags att jag skulle gå. Det var mycket trevligt och jag är glad att jag gick. Vi var ca 31 stycken från oss på massabruket var det förutom jag också Markus och Stefan där.

Vi bjöds på god mat och vin. Sen var det liveband och dans. Som då man är av minoritets kön får man dansa en hel del förståss. Men det var kul, den bästa killen på att föra var helt klart Mattias. Det blev till och med en repris av buggen i Hiroshima.

Inga kommentarer: