Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 6 november 2008

Lyfta skrot kan det vara kul?

Idag började jag min träning inför klippa 2009. Jag och Carolina packade träningskläderna och gick till Högslättens gym. Två bra saker med detta är att detta gym är att det ligger nära mig och det är billigt. Dagens träning var till och med gratis eftersom det var vår premiär träning. Dvs gratis prova på.....Trots att jag inte är helt otränad tror jag att jag kommer att ha ont i kroppen imorgon. Men träningsverk är ju bra sägs det.

Vi värmde upp med vars 1000 meter i roddmaskinen medan den andra cycklade för fullt under tiden. Jag var ganska trött redan efter denna övning. Det vi fortsatte sedan att gyma. Vi tränade de stora muskelgrupperna med lite mer fokus på ryggen. Detta var dock inte planerat från början det bara blev så. Men det är bra för mig för jag behöver träna ryggen en del.

Inga kommentarer: