Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 27 december 2008

Annandagen med Syster yster

Eftersom jag ar i Malmö på kvällen åkte jag hem till Anna efter att jag varit ute på stan. Det var bra för på så sätt hade vi hela dagen på oss att ses innan vi pappa skulle komma på kvällen.

Vi sov länge vilket jag nog var i behov av. När vi vaknade åkte vi, Anna, Rikard och jag till Lödde för att gå den traditionella promenaden med Rikardas familj. Fast det var premiär för mig. Det var dock en kanon fin dag för att ta en skogspromenad och det var kul att träffa Rikards familj. Det gör jag ju inte så ofta annars. Efter promenaden åkte vi hem till Anders och Marianne för att äta lunch.

Sen åkte vi tillbaka till Anna och Rikard. Pappa kom på kvällen och han hade med sig Brigitta Davidsson. Kul att äntligen få träffa henne, hon är mycket trevlig. Trots att vi firade jul med dom så bestämde vi oss för att det inte skulle bli julmat så vi bjöd på tacos.

Inga kommentarer: