Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 30 augusti 2008

En dag på stan

Idag bestämde jag mig för att ta en tur till Sundsvall. Uppdraget var att köpa en ny bekini och kolla in rean på Vått & Torrt så klart. Tyvärr hade det varit rea ganska länge så jag hittade inte något som passade mig tyvärr. Men som vanligt när jag är där så köpte jag lite klättergrejer. Idag ett statiskt rep som jag kan använda där det behövs.

Efter besöket på Vått & Torrt träffade jag Ida. Vi gick lite på stan och var sen och åt en god men dyr lunch på en Indisk resturang. Det var med andra ord en mycket trevlig eftermiddag.

Ikväll ska jag på Hejdå fest hos Sofia. Lite trist att hon ska flytta men det kommer att bli en trevlig kväll. Hon kommer ju att flytta till Malmö så vi kommer att ha chans att ses när jag är hemma hos mamma och det är ju bra.

Inga kommentarer: