Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 4 augusti 2008

Te och tjejsnack

Ikväll var Sofia här på en spontanfika med Te och tjejsnack. Naturligtvis hade vi jättetrevligt. Efter 5 veckor med semestrar hade vi en del att prata om. Det kan med andra ord inte misslyckas.

Imorgon jobbar jag sista dagen innan min andra korta semester. Det blir en resa till Skåne igen. Denna gång känns det som jag har ett betydligt lättare schema trots att jag är lika uppbokad som vanligt. Men denna gång har jag inte några måsten som förra gången utan bara saker jag vill göra. Naturligtvis ska jag träffa mamma och Svenne bor ju hos dom. Sen kommer mormor och morfar på besök. Ska träffa pappa och syrran narturligvis. Ska bli skönt med lite semester. Det blir inte så långt men jag har ju en vecka framför mig också.

Inga kommentarer: