Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 22 augusti 2008

Vill du bli chef ?

Idag kom chefen och bad att få prata med mig några minuter. Min första tanke vad har jag nu gjort... Och när han inleder med att säga " Blir du mycket ledsen om..... " hjärtat nästan stannade och jag har tänka att det var många saker som jag kunde bli ledsen över. Men det var ingen av dom sakerna han sa. Utan i stället ville han fråga om det var ok att jag skulle bli chef över processteknikern på min avdelning redan nu och inte som vi senare pratat om när jag blivit mer varm i kläderna.

Mitt svar var Nej jag blir inte ledsen jag blir gärna chef.

Känslan att få den frågan var riktigt rolig men lite läskigt. Fast det kommer att gå bra. Jag har många bra coacher på jobbet som kommer att stötta mig.

1 kommentar:

M sa...

Haha, jobbigt där sekunderna innan han fått fram vad han egentligen menar. Tusen paranoida tankar hinner susa förbi :). Stort gratis till befordran!