Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 3 april 2009

Imorgon är det dax

Imorgon är det då dax för att lite riktig sport ska börja i sverige. Efter en vinter fylld med hockey snack är det så äntligen tid för fotbollsäsongen att dra igång. För egen del är det där med hockey inte så viktigt men som boende mitt emellan Foppaland och Timrå fans så blir hockeyn en stor del av tillvaron under den vita delen av året. Jag kan dock tycka att det känns lite konstigt att det är allsvensk permiär när det fortfarande finns mycket snö kvar. Det är i och för sig en blandning mellan vitt och grönt nu så våren är på väg med allt vad det innebär.

Inga kommentarer: