Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 15 april 2009

En rolig kväll i klätter hallen

Ikväll var vi iväg och klättrade på inneväggen i Mjällom. Det var Per & Anna, Pekka och jag som åkte från Härnösand. Kvällen artade sig till en mycket rolig kväll. Vi började med att klättra ganska hårt efter vår egen förmåga. Själv känner jag fortfarande av min förkylning och därför tog jag det ganska lungt idag med. Men trots detta ledde jag två leder. Jag klättrade i och för sig lätt på dessa väggar men det var bra att få öva lite på att klättra på bult inför sommarens övningar.

Oj vad jag längtar till Ringkallen. Det ska bli så kul att få komma ut till klippan och få känna på graniten.

Inga kommentarer: