Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 29 april 2009

Då var jag tillbaka i Åre. Ska förhoppningsvis få göra mina flyg nu. Jag är trots allt mycket hoppfull för vädret i alla fall i dag.

Jag såg till att sluta lite tidigare från jobbet och åkte upp så att jag var här vid 18 tiden. På så sätt han jag med att balansera lite idag också.

Eftersom jag körde direkt från jobbet idag så tog jag vägen över Sollefteå. Det är närmre om man kommer från Kramfors. Jag stannade och tog en paus för att gå på toa och dricka lite kaffe i Stugun, helt ovetade stannade jag på OK. Bad om att få låna toan. Och besöket där var väl värt, inte bara för att jag hade behovet utan för upplevelsen som sådan. Det var ett fint rum men massor av roliga saker från trakten. Vykort och skrivböcker där besökare fått skriva ner sina toa tankar. Helt klart värt ett besök om ni har vägarna förbi. Det kan också nämnas att de har nog Sveriges godaste mack kaffe (Detta är subjektivt förståss). Det är bara en bonus att denna plats också har ett bra klätterställe, så jag kommer helt klart att besöka denna OK-mack igen.

Hoppas nu på bra flyg imorgon.

Inga kommentarer: