Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

tisdag 21 april 2009

Himmelsblått i topp

Jag har inte pratat så mycket sport på denna sida men jag är ju trots allt en liten sportfåne och även mitt sprthjärta slår lite extra för ett visst lag i en viss sport. Sporten är fotboll och laget är Malmö FF. Nu faller det sig så att dom i dagens datum leder allsvenskan. Våren har med andra ord börjat bra. Bara att hoppas att det förtsätter på detta sätt i sommar och vinter. Men med en ny arena så finns det ju bara goda förutsättningar. Tyvärr har jag lite långt till arenan så jag får hålla mig till att heja framför TV.

Inga kommentarer: