Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 26 oktober 2009

Nya tider vittnar om vinter

Idag vaknade jag till dimma men det var trots allt lite ljusare än tidigare i höst. Detta beror inte på någon ny sinnesstämning utan enbart på att vi nu gått in i vintertider. Den ljusning som vi ser när vi vaknar får vi betala när vi går hem. Det var nästan mörkt när jag kom hem från jobbet istället. Att det dessutom småregnade gjorde inte saken bättre. Eftersom jag lämnat in bilen för att göra den vintersäker så fick jag dessutom mig en lång promenad i detta höstrusk. Men det var ganska skönt att komma ut och röra lite på mig. Eftersom jag fortfarande är lite små trött i kroppen vågade jag mig inte på den vanliga måndags träningen och då var promenaden ner för att hämta bilen perfekt.

Inga kommentarer: