Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 12 oktober 2009

Trattisar finns över allt.

Svampen är rensad och även om den var mycket blöt innan den rensades. Men det värsta torkade ganska snabbt och gick att rensa efter att luftats lite. När jag kom hem idag hade dom börjat torka på riktigt. Men får leva med att ha trattisar över allt någon dag till. Men det kommer det att var gott i vinter.

Inga kommentarer: