Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

söndag 1 augusti 2010

KENT

Kväll nummer två på Dansar och ler, bjöd på KENT och The Sounds. Även idag två bra konserter.

KENT entrade scenen med storfen "Jag vet att du sover, känner värmen från din hud......" Utan dina andetag. Enligt mig en av deras bästa låtar. Det fortsatte sedan i fullfart med en blandning av gammalt och nytt fram till 747 och Mannen med den vita hatten. Det är alltid lika grymt att stå där med armarna upp mot himlen i ett konfetti regn till de sista tonerna av denna låt.

Inga kommentarer: