Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 31 juli 2010

Dansar och ler med Salem och Lasse W

Stadsfesten här i stan, Piteå dansar och ler eller PDOL som det kallas här inleddes i onsdags men själv gjorde jag mitt första besök igår kväll. På programmet stod Salem Al Fakir och Lars Winnerbäck. Naturligtvis bjöds det på mycket annan musik också med det var inte mycket som jag var så intresserad av att se.

Det var i alla fall en trevlig kväll. Efter jobbet kom Christer vi åt lite kvällsmat innan vi gick ner på stan. Efter att gått en runda för att orientera oss på området gick vi och lyssnade på Oskar Lindros, tyvärr var det nästan slut när vi kom dit med det lilla vi såg var bra. Nästa konsert var Salem Al Fakir. Jag måste erkänna att jag blev positivt överraskad. Men tyvärr så var det inte så mycket folk som var och så där.

23.30 var det så äntligen dax. Lars Winnerbäck gick ut på scenen, och inledde med stråfen "Jag var så trött på den heta sommaren" därefter följde en mycket bra konsert.
"Tog du dom med storm ikväll, jag kommer faktiskt inte ihåg men.... när Piteå dansar och ler det är klart det är ett segertåg"

Lär mer från: Norrbottenskuriren



TACK LASSE nu laddar jag för KENT.

Inga kommentarer: