Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 23 juli 2010

På väg att återbesöks det vakra höga kusten.

Efter att varit 2 dagar i Askersund, besökt Aspa bruk för att se hur mitt projekt förlöper. Det var där som hos oss folktomt och semesterfirande.
Hotell norra Vättern är det hotell jag bott mest på nu. Har i sommar Nästan lika mycket som jag varit hemma. Askersund har i alla fall nu nåtts av turisterna. Massor med folk och mycket trafik. Måste erkänna att det var lite trist att sitta där ensam och ätta middag bland alla semesterfirare men jag hade ju jobb att göra så det var bara att gå tillbaka till hotellet och starta datorn.

Nu sitter jag på tåget som ska ta mig till Sundsvall och sen vidare till Ullånger och Nordingrå med slutdestinaton Ringkallen. Ska bli så skönt att få komma ut dit. Denna gången är det jag, Carolina och några fler klättertjejer som ska dit. Ska bli riktigt kul att . Förstås att träffa Carolina men också de andra tjejerna. Hoppas på mindre regn än förra gången bara.

Inga kommentarer: