Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 16 juli 2010

Ny gata igen.... men nu kommer jag att stanna ett tag.

Då var jag äntligen på plats med mig själv i den nya lägenheten. Än så länge är allt mest kaos men så är det när man lever med alla sina grejer i lådor av wellpapp. Men nu har det gått från ett totalt kaos till ett ordnat kaos. Jag har ganska bra koll på vilka kartonger som innehåller vad så jag hoppas att det ska gå relativt snabbt att få ordning.

Så nu har jag lite renovering att planera. Det ska bli roligt att i höst ta tag i nya projekt och göra fint här. Till att börja med så blir det sovrum med tillhörande klädkammare som ska fixas. Sovrummet ska ny färg på väggarna och ett klickgolv. Klädkammaren skall inredas så att jag få plats med så mycket som möjligt. Även hallen skall få lite modernare tapeter dagens 70talar känns inte aktuella även om det var lika som dom vi hade i mitt barndoms hem. Sen blir det kök och badrum som ska få sig en uppryckning. Men det får vänta lite tills jag har funderat ut hur jag vill ha det.

Inga kommentarer: