Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 2 augusti 2010

Pite - Skellefte 0-3

En söndag på stranden här i stan, det vill säga den som ligger några 100 meter från min nya lya, resulterade i att jag fick lite röda axlar. Men det var det värt när man för en hel dag kan göra inget mer än att ligga i solen med en bok och då och då drömma sig tillbaka till helgens fantastiska konserter med Lasse W och Kent. Det kan inte vara så mycket bättre. Jag tror inte att jag haft en dag sen jag flyttade upp till Piteå som jag inte har haft något planerat eller något jag måste göra. Visst har det funnits dagar där jag inte sysslat med flyttfixande eller flyttstäd. Men dessa dagar har jag varit ute på resande fot eller på någon utflykt här i krokarna. Möjligen undantaget söndagen då jag satt med foten i högläge och inte ville eller kunde röra mig mer än nödvändigt. Men med tanke på hur ont jag hade då var det inte mycket till avkoppling samtidigt som jag hade massor som jag behövde fixa med då. Men igår var en sådan dag då jag bara gjorde ingenting och det var riktigt skönt.

På eftermiddagen kom Christer hit för att se om jag kunde utjämna vår interna kamp i minigolf. Men nej.... det blev snarare att han drog ifrån istället för 1-2 står det nu 0-3. Jag tror att jag måste tjuvträna lite innan nästa match, eller hitta en ny gren där jag kan vinna. Får se vad jag kan komma på.



Inga kommentarer: