Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 14 mars 2009

Inför semestern

Nu har snart första kvartalet av 2009 gått. Jag förstår inte vart tiden tar vägen. Vi är inne i mitten av Mars och solen börjar titta fram allt tidigare på morgonen och senare på kvällen. Nu är det ljust både när jag går till jobbet och när jag kommer hem. Det är en fantastisk känsla. Och än ligger snön gnistrande på taken även om den börjar bli lite blöt nu när solen värmer.

Hur har det gå gott med mina vinter mål. Jo jag har lärt mig att i alla fall stå på skidorna har varit ute och åkt ett antal gånger utan att trilla så det går helt klart fram åt. Nu ska jag åka till åre så där blir det förhoppningsvis någon tur i spåret.

Är på väg att åka och lära mig skärmflyga nu. Det var del 2 av mina mål för året. Det kommer att bli jättekul och det kommer att gå bra. Ser fram emot att få fröva mina vingar.

Inga kommentarer: