Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

tisdag 10 mars 2009

Att gå in ett par skor.

Som jag skrev tidigare i veckan så har jag investerat i nya kängor. Som vanligt nu för tiden blev det av ett bra märke men och andra sidan kände jag ganska snabbt att jag skulle trivas med dem. Det var bara att bestämma om jag skulle ha de höga eller låga skaften. Jag hade lite beslutsångest i affären men efter att gått fram och tillbaka med de olika paren, dels var för sig men också med en hög på ena foten och lågt på andra, sen byta. Det blev tillslut den höga och jag är glad att jag slog till. Ty när jag idag surfade in på Lundhags hemsida såg jag att priset var 600 kr högre. Nu ska dom gås in och sen blir det premiär i Åre. Snart dax för flygning, jag kan flyga jag är inte rädd.







Inga kommentarer: