Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 20 mars 2009

Åre i regn och blåst.

Dagen bjöd inte på något bra flygväder. Vi fick skriva vårt teoriprov idag. Det gick bra för mig så nu kan jag på riktigt titulera mig som elevpilot. Jag får har inte fått bergsflygslicensen än men det finns hopp om att få göra några flyg i morgon. Dan och Kristian är ni berädda med era kameror och agerar paparatsis så blir jag jätteglad. Vill ju få bildbevis på att jag flyger.

Efter att jag skrivit teoriprovet så mötte jag upp med Kristian och Co för att åka lite bräda. Det var långt ifrån idealt väder, blåst och regn/snö beroende på hur högt vi var. Det var inte så trevlig åkning men det var trots det en trevlig eftermiddag i goda vänneres lag och jag fick några åk i benen.

Inga kommentarer: