Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 20 mars 2010

Fotboll vs Hokey vs Skidskytte ......

.... men jag måste trots att sätta fokus på flyttfixande. Det är trots lite galet att man denna lördag på tre olika kanaler kan följa 3 sporter. Valet var inte helt enkelt men jag beslöt att det trots allt skall få vara vinter lite till och upplösningen i skidskyttet föll valet på. Men kan ju dessutom titta vidare på fotbollen när dom är klar med skidskyttandet.

Denna helgen är jag i Härnösand, för att fixa i lägenheten. Måste trots allt säga att det känns lite splittrat. Jag har under mina två första veckor i Piteå börjat göra mig hemmastadd och påbörja ett nytt liv. Samtidigt var det grymt skönt att sova i min vanliga säng. Idag har jag först varit en runda på stan och nu har jag fixat med lister i vardagsrummet. Men det går ganska långsamt, jag vet inte var tiden tar vägen. Sen ska jag väl vara ärlig och säga att jag just idag inte har varit så effektiv.

Inga kommentarer: