Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

söndag 2 augusti 2009

När fröken blev fru.....

Igår var det då dax för en av sommarens högdpunkter. Fröken Carolina Hillerdal blev fru Hillerdal Lungqvist. Det var en mycket trevlig sermoni och en mycket god middag med trevliga och roliga tal. Efter middagen följde bröllopsfesten som var riktigt kul. Det enda som var synd var att det fanns massor av objudna gäster i form av mygg. Det gick inte att vara ute under eftermiddagen, som tur var var myggfångarna effektiva och myggen försvann nästan när det blev lite mökare. Så efter middagssittningen var myggen nästan borta. Men jag är i alla fall ganska biten av de där liven.


Stort grattis mina vänner PÄR OCH CAROLINA.

Inga kommentarer: