Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 27 augusti 2009

Åkare 515.

Nu finns det inte så mycket att göra nu är vi anmälda och jag har fått ett startnr, 515. Jag vet inte vad det betyder på riktigt men jag får troligen starta någonstans i mitten men jag hoppas att jag ska kunna göra ett bra lopp. Jag hoppas också att Carolina får starta i samma led. Det är ju inte så roligt att åka var för sig eftersom vi ska göra detta tillsammans.

Idag var jag tog jag mitt andra träningspass i mitt nya liv. Kondition blev det, vädret var lite trist så jag gick till gymet 10 km på cykel och sen 2 km rodd följt av 2 km gång. Ett bra pass som jag nog ska göra om en dag.

Inga kommentarer: