Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 26 augusti 2009

Aj Aj Aj.... men nu har det nya livet börjat.

Då har startskottet gått och det finns ingen återvändo. Vi är nu anmälda till både halvvasa och wasaloppsläger, Carolina och jag. Så nu finns det ingen återvändo. Men jag ser ändå fram emot denna utmaning mot en halv klassiker.

Igår påbörjade vi vår träningssatsning med att vi gick på gymet. Det gäller att gå ut hårt och sen bara öka. Och jag kan lova att det känns i många muskler idag. Min plan så här i början är att vara duktig på att gå mina lunch promisar och att på så sätt samla minst 10.000 steg per dag. Utöver det skall jag träna var annan dag. Minst ett styrkepass och ett konditionspass. I morgon tänkte jag ta en tur på cyklen, om det bara slutar regna drar jag ut här på Härnön, annars får det bli spinning eller nått.

Inga kommentarer: