Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 29 augusti 2009

Klant......

Eftermiddagen visade sig inte fårn sin bästa sida. Jag skulle ta tag i mitt liv och städa. Därför flyttade jag datorn fårn bordet men den slank bara så där ut händerna och trillade ner i golvet....
Orden som kom passar sig inte att skriva på denna sida så det får ni helt enkelt tänka er. Det som trots att är bra är att datorn verkar funka men skämen som troligen fick största smällen har delat sig i flera delar och några svarta fläckar finns ut med kanterna. Men det är inte så mycket att göra. Får kolla upp vad som kan göras och hoppas att det inte kostar för mycket att vara klantig.....

Dagen har annars varit bra. Var en tur till Sundsvall och köpte nya joggingskor så nu finns inga ursäkter för att ge sig ut i spåren.

Inga kommentarer: