Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 25 november 2010

Har veckorna 2 dagar?

Jag börjar fundera var all tid tar vägen och vad jag gör med den? För tillfället känns det som att veckan har 2 dagar det är måndag och fredag. Jag kan inte förstå att det redan är torsdag idag, även denna vecka har varit intensiv. Det började med att jag i måndags åkte till Finland med jobbet, jag minns faktiskt inte riktigt vad jag gjorde på kvällen, men det är ju så att dagarna flyter ihop och jag borde därför vara bättre på att både blogga och skriva dagbok. I tisdags hade jag en heldag på kontoret och tur var väl det för ibland behöver man bara tänka. Och på kvällen kom Christer och vi försökte att få till golvet i hallen men inte så lyckat resultat. Det slutade med att jag gav upp och bestämde mig för att välja ett annat golv. Igår var jag nere i Skellefteå på möte men det blev inget besök på plasa Wiberg denna gång. I stället var det bara möten med jobbet, som var syftet med turen ner. Idag har det också varit en dag på kontoret. Mest förberedelser inför finland som är det stora nästa vecka. Idag har jag också varit riktigt duktig här hemma. När bygghjälpen är och ser på hockey så har jag passat på att börja lägga golvet i hallen, nu är det bara lite kvar där man ska såga mycket och det överlämnar jag med varm hand till Mr C. Han kan få såga så lägger jag det sista.

Och nu är det bara en timme kvar till det är fredag igen. Helt galet det känns ju som att det var måndag igår. Helt klart det finns två dagar i veckan som sticker ut och det är måndag och fredag. Veckan går fort och så också helgen.

Inga kommentarer: