Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 22 november 2010

Harry Potter och Mönsterpassning

Efter en intensiv vecka med både resa ner till Askersund och Hockey med jobbet var det så fredag igen. Jag började helgen med att åka ner till Christer och ha lite fredagsmys med att gå på Bio och se nya Harry Potter filmen. Vi var ett gäng på ca 10 personer som först var ute och käkade och sedan gick tillsammans på bion. Mycket trevligt. Vad gäller filmen så var den som jag förväntat mig. Den första delen av sista boken är precis som bok 6 början till slutet och därför ganska mycket information och en hel del återkopplingar till tidigare händelser och genom böckerna. Nu återstår bara en film och det trista är att jag inte ens gillar slutet. Men trots detta är jag ju ett Potter fan och jag ser fram emot den sista filmen och det Harry Potter maraton som kommer att genomföras innan.

På lördag kväll åkte vi sedan tillbaka till Pite för att få lite fixat i min lya. Vi fick spacklat det sista och tapeterna sitter nu på väggarna i hallen. Nu är det bara golvet och montera garderoberna som är kvar för att jag ska klassa hallen som klar. Men då återstår lister förstås.

Inga kommentarer: