Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 17 november 2010

Skidpremiär som gav grym träningsverk

I helgen var jag nere i Skellefteå hela helgen. Det stora projektet var att fixa och valla skidorna för att sedan åka ut på premiärtur för vintern. Det tog nästan hela dagen att fixa det där med valla. Kan tyckas mycket men när man inte har koll på var man har alla grejer så tar det tid. Vi hann i alla fall med en fika på Kanel och en tur på stan för att köpa nya skor till mig, de gamla är inte så hela men jag hoppas att dom ska få ett nytt liv av skomakaren.

Vi var i alla fall ut och åkte en sväng på 6 km på lördagen och en 12 km på söndag. Jag kan avslöja att jag i måndags hade mycket ont i hela kroppen. Var till och med jobbigt att köra bil. Fick dessutom köra en del bil då jag varit nere i Askersund några dagar i veckan. Sitter på Arlanda nu och längtar hem. Arlanda är inte den roligaste plats att vara på, även om man kan tro att jag tycker det för jag är här ganska ofta. Men nu får jag snart flyga tillbaka till norr.

Inga kommentarer: