Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 1 december 2010

Nu börjar det likna nått.

Nu börjar det gå med stormsteg framåt i lägenheten. Har fått upp garderoberna i hallen, och ska försöka att skruva lite inredning i veckan. Nu är snart även hallen klar. Det är tapeter på väggarna och det nya golvet är lagt. Igår skruvade jag garderoberna på plats. Nu är det bara lite småsaker kvar även där. Idag har jag varit och valt tapeter till alkoven. Jag hittade tre rullar med mycket fina tapeter till detta köpte jag även en rulle med samma mönster men i en annan färg som en fondvägg. Men dessa kommer jag inte få förrän tidigast nästa helg. Men jag kommer nog att ha fullt upp med det som ska göras i alla fall tror jag.

Ikväll har jag varit i klätterhallen och klättrat lite på väggarna. Har tappat så otroligt mycket både styrka och teknik under hösten men det känns roligt att komma igång. Nu gäller det bara att även komma igång med skidträning inför vasaloppet.

Inga kommentarer: