Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 27 december 2010

Väntar på att få lyfta och sen landa i norr

Sitter nu på Arlanda igen, denna gången väntar jag på att få komma hem efter julfirande. Det har varit några trevliga dagar hemma hos mamma i skåne men nu ska det bli skönt att få komma hem till mitt och norr. Tror dock att jag gjorde ett dåligt beslut när jag köpte biljetter, Det fanns ett flyg som jag av någon anledning valde bort. Troligtvis var jag lite dumsnål men ska nog inte vara det framöver för det är inte roligt att sitta och vänta och då blir det lätt att man istället köper både lunch och fika och då är ju allt man inte betalde till SAS betalt till något dyrt matställe på Arlanda istället. Men nu sitter jag här och väntar på att få komma hem. Och nu är det bara en timme kvar så väntan är inte så lång.

Ikväll när jag kommer hem är planerna att Christer ska komma och att vi ska ge oss ut i spåren. Jag har inte åkt på en hel vecka och innan dess kanske lite för lite för att jag ska känna mig i bra form för att göra ett bra vasalopp och träningsläger. Men det är bara att lägga i en högre växel nu och se till att tokträna i spåren med början idag.....

Inga kommentarer: