Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 6 september 2010

Träningsläger????

Man skulle kunna tro att jag varit på träningsläger i helgen men så illa är det inte. Men det har varit en del träning och det känns i kroppen idag. Är öm lite här och var kan man säga. Det började i fredags med att jag och Christer var ute och åkte en runda med inlinesen, det var nog 3 år sedan jag stod på rullerna senast så till en början var jag lite ringrostig. Men det var lika roligt som jag minns så det kommer att bli fler turer. Här omkring finns det dessutom många trevliga cykelvägar med bra asfalt att åka på och inte så mycket backar som det var i H-sand. Lördag förmiddag gick jag på mitt första pass på evigheter, Pump. Det var jobbigt men det gick bra med foten så jag är nöjd. Efter pumpen fick vi en välförtjänt fika i solen. Mycket gott!!!!

För utom detta har jag också varit ute och cyklar en del i helgen. Måste säga att jag är glad för att jag varit så fysiskt aktiv hela helgen. Dessutom har det varit fint väder och då är det alltid roligt att vara ute. Nu återstår bara att se om jag kommer att kunna springa om någon vecka.

Inga kommentarer: