Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 13 september 2010

Åter igen lite mör

Även efter denna helg är jag lite mör efter träning, även om det inte var lika mycket som förra veckan känns det ändå i ben och armar. Men helgen började med att vi hade konferens med nöje på jobbet. Vi började med lunch på Havsbadet där vi sedan hade en trevlig eftermiddag. Först med lite info om nu tid och framtid med efterföljnade relax och bad på äventyrsbadet. Efter bad var det middag med Slager show, trevligt men tyvärr var jag grymt trött så jag åkte hem ganska tidigt. Att jag somnade ganska tidigt betyder också att jag vaknade tidigt.

Att jag vaknade i tidig timme betydde också att jag han med att både träna och fika på lördagsförmiddagen. Man brukar ju säga en gång ingen gång men 2 gånger en vana. Så det är väl på väg att bli en vana att först träna och sedan fika på lördagsförmiddagen. Bra att träna för att sedan få äta gofika. Inte en dålig start på en lördag, framförallt inte när man kan fika ute i solen.

Inga kommentarer: