Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

tisdag 21 september 2010

Trött men glad

Sitter nu och väntar på att få finbesök och sedan ut och prova foten för att se om det kan finnas en chans att jag kan lunka 15 km på lördag. Hoppet överger mig inte än. Även om jag inte vet om det är så smart, så vill jag så gärna.

Men det är inte därför jag är trött och det är inte därför jag är glad. Utan anledningen till detta är att jag igår var iväg och redovisade mitt första kundprojekt och det gick jättebra. Kunden var nöjd och ville se en fortsättning på vårt samarbete. Mina kolleger tyckte att jag gjorde en bra presentation och det är ju alltid kul. Anledningen till att jag är trött är nog mest att jag i söndags kväll fastnade framför valvakan även om jag visste att jag skulle upp i tidiga timmen för att flyga och att jag sen kom hem sent igår kväll efter maraton dagen nere i söder.

Helgen har annars varit bra, åkte till Christer i fredags och på lördagen var det åter igen pump som stod på schemat med efter följande fika. På kvällen åkte vi hem till Jörgen och Anna, två kompisar till Christer och åt middag och spelade spel. "Kvinnor mot män" eller vad det nu hette. Vet inte om jag ska säga att det var så roligt men jag fick iaf visa att jag hade lite koll på sport vilket är lite roligt. Sen vann tyvärr herrarna med ynka en poäng. Eller om jag ska vara ärlig så var det nog så att vi lät dom vinna.

På söndag kväll kollade vi in klätterväggen i Skellefteå, en fin och hög vägg som nog kan vara kul att prova den och lura med mig lite folk kanske.....


Inga kommentarer: