Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 17 maj 2010

Regning Ringkallenpremiär

Igår var det dax för den årliga avslutningen på ringkallen med klätterklubben. Tyvärr så hade vi inte vädergudarna med oss. Det regnade hela förmiddagen så istället för att klättra satt i och fikade i grottan och tittade på himlen i hopp om att det skulle spricka upp. Och skam den som ger sig till slut kom solen och vi fick klättrat lite. Men då var jag så kall och full av fika att det inte gick så bra. Jag blev trött snabbt och sen var det kört. Det var i alla fall en trevlig dag med mina kära vänner.

Dagens klätterpass i hallen i Piteå kändes även det. Jag var lite stel efter gårdagens övningar men det var trevligt och det var bra att få röra lite på sig efter att varit stilla hela dagen.

Inga kommentarer: