Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 27 maj 2010

Det piper till i telefon.

Nu är det i full gång. Budgivning för lägenheten i Härnösand. I början var det lite segt men nu har det kommit igång. Det han nu blivit 3 som bjuder. Ibörjan var dom bara två men igår kväll kom en tredje och visade att den ville ha lägenheten och bjöd över de övriga med 20 och mitt bud med 10 kkr. Men man blir lite galen av att få sms på buden. Det piper till och jag blir helt galen, måste kolla och erkänner att jag blir lite besviken om det inte är Mäklare Caroline som ger ett nytt bud. Naturligtvis är jag glad för sms från goda vänner också men nu vill jag bara att dom ska bjuda klart så att jag kan få sälja. Hoppas att det ska bli klart till denna veckan men nu när dom börjat bjuda lite större spann går det nog ganska snabbt.

Inga kommentarer: