Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 28 maj 2010

Nu är det klart eller iaf nästan

Efter att min lägenhet varit ute på nätet i 22 dagar, och 7 av dessa under budgivning är det då äntligen klart. Min kära lägenhet är nu såld till högstbjudnade, budgivare 3, stort grattis. Det känns lite konstigt att denna inte kommer att vara min lägenhet så länge till, men det känns ändå bra. Samtidigt som min lägenhet säljs har jag fått möjlighet att köpa en ny gata. Har hittat en i Piteå som är fin och som jag kommer att få köpa. Den där insatsen som jag fick från min gata som jag funderat på att betala av studielånet men eller köpa en kajak för går nu direkt in till en ny lägenhet istället. Men det är inte så illa det heller.

Nu har jag ett nytt objekt att göra till mitt hem. Ser mycket fram emot detta. Men det får bli till Hösten när jag har lite mer tid att vara inne och fixa. Nu är det istället massa äventyr som gäller.

Inga kommentarer: