Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

tisdag 4 maj 2010

Ett steg närmre norrbotten

Det har varit lite tomt här ett tag, det beror till stor del på att jag haft massor att göra och att det trots allt hänt mycket de senaset veckorna. Jag har jobbat mycket både på jobbet och i den gamla lägenheten. Nu börjar jag dock att se ett slut det arbete som flytten kräver.

Flytt och fixande i Härnösandslägenheten har gått för fullfart och nu har jag lämnat över ansvaret till mäklaren och min lägenhet kommer troligen att finnas på marknaden innan veckan är slut. Igår kväll gjordes den sista flyttstädningen inför visning. Det är med lite blandade känslor som jag lämnar över min gata i stan till sitt nya öde. Lägenheten har utvecklats till mitt hem. Där det var som jag ville ha det. Även om jag redan från början var väl medveten om att det var en tillfällig bostad känns det idag lite vemodigt att lämna över. Men Eriksbergsgänd kommer alltid att vara en av de platser som jag trivts och ett ställe som jag kallat hem. Men nu ser jag fram emot en ny gata och ett nytt hem, och det finns gott hopp för djupviksgatan.



1 kommentar:

Mamma sa...

Hemma Var ligger det någonstans?????
Det är bara mamma som undrar älskade gumma.
Lycka till i Piteå
Kram från Mamma