Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 15 maj 2010

Några trevliga dagar i Härnösand

En lång helg så här på våren är aldrig fel. Efter en tid med massor att göra var det välbehövligt. Denna helgen har jag mest varit social med mina Västenorrlandskompisar. Jag åkte ner på onsdag kvällen för att få lite mer tid här nere. På dagen i torsdags kom Helena och Benita hit och åt lunch. Det var trevligt att träffa dom och vi år en god svampsoppa, gjord på den svamp som jag plockade i höstas, mycket gott. På kvällen åkte jag och Brigitta ut till Carinas stuga i nordingrå. Stugan ligger verkligen underbart till och vi hade en trevlig kväll. Resten av helgen har fortsatt på samma tema. Igår var Hanna och Daniel här och fikade på balkonen och idag satt jag länge ute i trädgården med Lenny och Linda och fikade.

Men jag har jobbat en del också, piffat lite här och lite där. Ska bli spännande och se vad framtiden har att ge nu när det är visning på onsdag.

Inga kommentarer: